A legismertebb cégek, az arculatuk felépítéséhez bevezetnek speciális öltözködési kódokat. Ebben nemcsak a munkavállalók gazdag tapasztalata és reprezentatív megjelenése, hanem a divat reklámajándék is óriási szerepet játszik.
Ez az általános szabály vonatkozik a potenciális ügyfelekkel közvetlenül együtt dolgozó személyzetre is. Ezért például, egy gyönyörű nyakkendő kiváló vállalati divat reklámajándék lesz 2019-ben egy férfi alkalmazottnak. A cégnek nagyon értékes alkalmazottak általában drágább emléktárgyakat kapnak (kiváló minőségű tollak vagy bőröndök). Ez nagyszerű lehetőség egy vállalati logóval ellátott céges ajándékhoz. Egyes esetekben a vállalatok saját termékeikkel ajándékozzák meg a dolgozókat. Hiszen a munkavállalóknak ajándékozott emléktárgyak a vállalati termékeket is képviselik.
Például, ha egy ruhákat gyártó cég új modelleket ad az alkalmazottaknak, akkor divat reklámajándékról beszélünk. Így az ideális döntés néha tökéletesen összhangban van a vággyal, hogy a személyzetnek valami kedveset ajándékozzunk.