Az eseményeket megszervezni nem könnyű dolog. Rendkívül sok adminisztratív munka van vele, ami teljes csapatokat kíván. A programajánló az egyik legfontosabb eszköze a kliensek beszerzésére egy ilyen alkalomnak. Ez az összeállítás rengeteg embert oda tud csalogatni a megszervezett eseményekre. Sokat számít a hirdetés mellett, hogy az érdeklődő tudja, miket is lehet azon a rendezvényen csinálni. Ezeket nem csak on-line felületeken kell kezelni, hiszen azok olvasói rétege nem feltétlenül a teljes célcsoport.
A nyomtatott hirdetések mellé be kell szúrni a programajánlókat is, hiszen ezek által lesz teljesen informálva az ember az eseményekről. Egy rangos és neves esemény megszervezése esetén ez a dolog annyira alapszerű, hogy a hirdetési fázis kezdetén már meg is csinálják. A programajánló kialakítása is rendkívül fontos, hiszen átlátható kell legyen, valamint a főbb események ki kell legyenek emelve. Egy rendezvény fő produkciói általában mindig kiemelt helyen vannak ezeken a hirdetéseken.