A különböző otthoni és távmunkát ígérő álláshirdetések gyakran nem azt fedik, amire számítanánk. Jól hangzó ígéretek, teljesíthető feltételek mögött megbújnak olyan apró betűs részletek, amelyek az egészet felborítják, ezért sokan le is mondanak erről a lehetőségről.
Ha olyan távmunkát keres, amiben garantáltan nem csalódik, akkor érdemes a szövegíró állás lehetőségeivel megismerkednie, ugyanis ez egy olyan munkakör, ami valós munkát, valós és kielégítő fizetést takar, ráadásul folyamatosan szükség van új emberekre. A szövegíró állás a keresőoptimalizáláson belül született meg, aminek egyik alappillére az egyedi szövegekbe foglalt linkek megjelenítése.
Ezeket az egyedi és kreatív tartalmakat pedig, külön ezzel a feladattal megbízott szövegírók írják meg, akikből a weboldalak számának rohamos növekedésével egyre több és több kell. Amennyiben Ön is szeret írni, gyorsan és helyesen tud gépelni, nem okoz problémát napi szinten a nagymennyiségű szöveg megalkotása, akkor a szövegíró állás Önnek is remek opciókat tartogat. Ne habozzon, tegye próbára magát a www.seo101.hu csapatában!
Még mindig fontos a jó marketing szöveg készítése?
Mielőtt rátérnénk arra, hogy a jó marketing szöveg pontosan mit takar, egy kicsit időzzünk el azon, mennyire van ma még szükség a minőségi cikkekre? A felvetés jogosnak tűnik, ugyanis a gyakorlati tapasztalatok szerint, a weboldalak többségét nem olyan emberek keresik fel, akik részletekbe menő és specifikus, gyakran oldalakon át kibontott tartalmat akarnak megismerni, tehát szakértők adott témákban, hanem inkább olyan személyek, akik gyors megoldásokat keresnek bizonyos problémákra.
A felmérések szerint, néhány mondatnál többet a fiatalabb generáció tagjai már nem olvasnak el, inkább tovább fognak görgetni, megspórolva az idejüket. Frappáns, rövid válaszokra van szükségük. Mindez igaz, de a jó marketing szöveg ezt is képes nyújtani, miközben kellően informatív és mindenekelőtt olvasói élményt kínál. Viszont a mennyiség gyakran meghatározó feltétel. Bár cél az olvasóközönség számának növelése, de mindezek mellett, a jó marketing szöveg a Google algoritmusainak ugyanúgy szól, hiszen többnyire ezen keresztül történik meg az indexelés, ami a későbbekben az előre sorolást hozhatja magával.
Így történjen a jó marketing szöveg gyártása!
Látható tehát, hogy szükség van erre a területre. Sajnos egyre több weboldal igyekszik akarva-akaratlanul mellőzni a lényeges tartalmat, majd nem értik a tulajdonosok, hogy az organikus találati listán miért maradnak le. A jó marketing szöveg ugyanakkor túlzottan hosszú sem lehet. Mindezek mellett, állandóan frissülő tartalommal kell jelentkezzen egy oldal. Erre minden esély megvan egy blog, illetve hírek kategórián belül.
Akkor végzi jól a dolgát a tartalomgyártó, amennyiben többen már csak az újabb információkért is felkeresik a felületet, például ötletek gyűjtése érdekében. A jó marketing szöveg tematikáját alaposan ki kell kutatni. Ennek lényegi része a kulcsszóelemzés, valamint az úgynevezett long tail, vagyis a releváns önálló, hosszabb kifejezések beépítése a cikkekbe. Ezek már önmagukban képesek növelni a TOP helyezési potenciált. A körültekintő tervezés tehát döntő fontosságú.
A szövegírás lényegi felépítése
A jó marketing szöveg elég hosszú, de azért nem túl terjedelmes. Ezen kívül figyelembe kell venni olyan alapvető dolgokat, mint a versenytársak weboldalainak title-szerkezete, a kellően releváns long tail kulcsszavak beépítése. Ezek mellett, az alcímek alkalmazása sem maradhat el, akárcsak a képkeresési kulcsszavak célszerű felhasználása és a szinonimák jelenléte szintén döntő, mivel a Google erre komolyan figyel.
A jó marketing szöveg lényege kevésbé a barokkos körmondatokban rejlik, bár a pontos megfogalmazás, valamint az olvasmányosság meghatározó tud lenni, hiszen ez ragadja magával az embert, viszont muszáj szem előtt tartani, hogy az algoritmusok elvárásainak is megfeleljen minden cikk. A feladat nem mindig egyszerű, de a képzett és gyakorlott szakemberek jól tudják mire érdemes figyelniük, ezért bátran bízza rájuk a jó marketing szöveg írását és ezzel alapozza meg az oldala népszerűségét a felhasználók körében. Kérje fel a feladatra a SEO101 csapatát!