A szakemberek tudják csak igazán, hogy egy keréktárcsát sokféle módon lehet előállítani. A sima Suzuki felni tekintetében is rendelkezésre állnak a legkülönfélébb gyártási technológiák. Ott van mondjuk a préskovácsolásos megoldás, amit sokan csak hideg folyatásos technikaként ismernek.
Ez a keréktárcsák világában mindenképp csúcstechnológiának számít. Érdekességként megjegyezhető, hogy ez az alacsony nyomású öntőgép módszeréből indul ki. Amikor a Suzuki felni előállítás a második fázisba kerül, akkor a szakértők egy direkt erre a célra fejlesztett masinával a formát megpörgetik és kívülről felmelegítik.
Mindeközben a Suzuki felni peremrészére görgőfejek nyomódnak, és azt préselve feszítik egy irányba, ahogy azt a korongozó fazekas teszi. A nagy nyomás, a forgás és a meleg együttesének hála, a tárcsa pereme nagyjából olyan teherbírású lesz, akárcsak a kovácsolt felnié.
Azonban, ez az eljárás sokkal gazdaságosabb. Az OZ brand például ezt a technológiát nagyon sokáig használta a Forma-1-es keréktárcsák gyártásakor. A HLT gyártású cserefelni a legbeszédesebb példa a hideg folyatással gyártott tárcsákra.
Az efféle Suzuki felni tekintetében azt még illik megemlíteni, hogy a gyártók a kovácsolt alumíniumtárcsa minőségszintjét igyekeznek minél jobban megközelíteni az azt igénylő iszonyatos költségek kordában tartásával egyidejűleg. Ez a gyártási eljárás megfigyelhető a Citroen C4 alufelni esetében is.
Illetve sokszor döntenek a gyártók a kovácsolt megoldások mellett is. Az ilyen tárcsát nagyon magas nyomáson, egyetlen alumíniumtömbből állítják elő. A kapott produktum nagyon tömör és hihetetlenül strapabíró.
Mindez pedig azt jelenti, hogy egy kovácsolt Citroen C4 alufelni súlya nagyon alacsony. Ez az anyag a deformálódás miatt bekövetkező szálelrendezésnek és a fémkristályok orientációjának módosulásával magyarázható, ami megerősíti a végtermék szerkezetét.
Nyilván ez azt is jelenti, hogy egy ilyen Citroen C4 alufelni luxusterméknek számít, tehát aki ilyet akar megvenni, az jó mélyre kell nyúljon a pénztárcájába. Említést érdemelnek még a többrészes Citroen C4 alufelni fajták. Az ilyen eszközök gyártási módszerei csupán abban különböznek a fentiekétől, hogy az egyes elemek külön készülnek.