Nem kérdéses, hogy a vállalatirányítás során kiemelten nagy szerep jut a CRM rendszernek, ugyanakkor sokan úgy gondolják, hogy ez a modul csupán az ügyfelekkel és beszállítókkal való kapcsolattartásra ad lehetőséget. Ne felejtsük el azonban azt a tényt, hogy a CRM rendszer számtalan információt tárol az vásárlókról, megrendelőkről, s ezeket az információkat akár marketing eszközként is felhasználjuk. Egy olyan nagy adatbázis ez, amely könnyedén szegmentálható, így a vásárlóink közül minden esetben a releváns személyeket szólíthatjuk meg reklámjainkkal.
Természetesen a rendszer működhet külön egységként is, azonban ha egy ERP rendszer részét képezi több lehetőséget biztosít a felhasználók számára, így javítva a marketinget és a megtérülés arányát. A sikeres reklám egyik alappillére tehát éppen a CRM rendszer lehet, így mindenképp érdemes megfelelő mennyiségű időt szánni a megismerésére és rendeltetésszerű használatára! További információkért, kattintson a cikkben található linkre, ahol mindent megtudhat a téma kapcsán!